Karlskoga kommun

Besök oss
Katrinedalsgatan 4
Karlskoga

Våra öppettider (ordinarie):
Måndag - fredag 07.30 - 17.00

Servicecenter - din väg in i kommunen
0586-610 00
0586-622 00 - automatisk växel, säg namnet på den du söker så kopplas du automatiskt.
kommun@karlskoga.se

Fler kontaktuppgifter

Badhus och motionslokal

Badhuset i Karlskoga heter Strandbadet.
Det är öppet för alla åldrar.
Här finns morgonbad och motionssim.

Strandbadet har fyra bassänger.
Två av simbassängerna är 25 meter långa,
den ena har ett hopptorn och djup del.
Det finns en grund undervisningsbassäng och
en plaskbassäng för de minsta.

I Strandbadet finns motionslokalen Träningspasset
och en cafeteria.

Strandbadet finns på Hertig Carls Allé 46-52.

Öppettider

Vill du veta när Strandbadet har öppet,
ring på telefonnummer 0586-612 20.

Uppdaterad 2016-10-26 av Gunilla Östman