Karlskoga kommun

Besök oss
Katrinedalsgatan 4
Karlskoga

Våra öppettider (ordinarie):
Måndag - fredag 07.30 - 17.00

Servicecenter - din väg in i kommunen
0586-610 00
0586-622 00 - automatisk växel, säg namnet på den du söker så kopplas du automatiskt.
kommun@karlskoga.se

Fler kontaktuppgifter

Rådgivning till familjer och personer

Kommunen ska se till att barn och deras familjer
har det bra.

Enheten för barn och unga
ger stöd och behandling till barn från 0 till 20 år
och deras familjer.

Du som är ung
och även du som är förälder
kan tala med oss
om någon har problem med alkohol eller droger.

Barn till föräldrar som är psykiskt sjuka
kan också få hjälp.

Är du orolig för en kamrat
kan du tala med oss.

Vi har tystnadsplikt.
Vi får inte berätta för någon annan
om det du berättar för oss.

Det kostar ingenting att prata med oss.

Uppdaterad 2016-10-26 av Maria Gunnarsson