Karlskoga kommun

Besök oss
Katrinedalsgatan 4
Karlskoga

Våra öppettider (ordinarie):
Måndag - fredag 07.30 - 17.00

Servicecenter - din väg in i kommunen
0586-610 00
0586-622 00 - automatisk växel, säg namnet på den du söker så kopplas du automatiskt.
kommun@karlskoga.se

Fler kontaktuppgifter

Sjukvård

Om du blir sjuk eller skadar dig
kan du ringa till Sjukvårdsrådgivningen
på telefonnummer 1177.

Om du behöver ambulans ring 112 .

Om du mår dåligt

Mår du dåligt kan du ringa till vårdcentralen.
I Karlskoga finns tre vårdcentraler.
Du kan ringa till vårdcentralen
på telefonnummer: 0586- 660 00.

Akut sjukdom eller skada

Om du blir akut sjuk eller
skadar dig i en olycka ring 112 .

Tandvård

Barn och unga får gratis tandvård tills de fyller 19 år.
Vuxna får betala det mesta av sin tandvård själva.
I Karlskoga finns flera tandläkare.


Uppdaterad 2016-10-26 av Maria Gunnarsson